BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 19 November 2011

H A P P I N E S S . . .

HAPPINESS is the meaning && purpose of life , the whole aim && end of human existence . tiada manusia yang hidup tanpa kebahagiaan atau kegembiraan . semua nya ada cuma dia wujud dalam pelbagai cara yang berbeza-beza . kankan ?


# happiness comes in a lot of way . like this picture :) sweet , yeahh ! nda kira macamana kita sedih , nda kira macamana kita kehilangan something . tuhan pasti memberi sesuatu yang boleh membahagiakan kita semula . tapi dengan syarat , kamu harus tabah && banyak bersabar :)



emm , happiness is the inner joy that can be sought or caught but never taught or bought . there's only one happiness in life , to love && be loved . orang selalu cakap duit boleh buat kita bahagia . iya , memang betul . tapi kalau hidup cuma bertemankan duit dan bukan bertemankan bahagia , it's nothing ! SUCCESS is not the key to happiness . happiness is the key to success :)
HAPPINESS comes when your work && words are of benefit to yourself && others :)




# that's what i mean :) kita tidak akan dapat rasa kebahagiaan bila kita menyimpan dendam terhadap orang lain . kita akan diikuti dengan emosi yang tidak menentu . so , jalan terbaik : ungkapkan kata-kata yang membangkitkan semangat orang lain , ceriakan hidup mereka && sentiasa bersama mereka seperti patrick yang akan merasa dirinya bodoh bila meninggalkan spongebob sendirian :)



# there is only one person who could ever make me happy , && that person is you .


i'm the one that has to die when it's time for me to die , so let me live my life , the way i want to :) seseorang yang tidak pernah melakukan kesilapan ada lah seseorang yang tidak pernah berbuat apa-apa dalam hidup nya , boring nya hidup begitu . kan ? lebih baik kita buat kesilapan sebab sekurang-kurang kita ada berbuat sesuatu dalam hidup :) so , jangan menyesal dengan kesilapan yang lalu , pandang ke hadapan && bersedia jalani hidup yang seterusnya :)  



# are you happy with your life ? i'm happy ! hehe , kita dibagi perasaan yang sama rata . setiap kesedihan pasti ada kegembiraan yang follow senyap-senyap . kankan ? kalau aku sedih mesti ada jk yang buat aku happy . bertuahnya kita ne kan ? orang yang nda pandai bersyukur jk yang akan fikir ne semua nda mencukupi . hmm , pandai-pandailah dengan hidup sendiri k ?



BE HAPPY :) happiness is when what you think , what you say && what you do are in harmony . trhe human race has only one really effective weapon , && that is laughter :DDDDD



# i hope that baby was me && that guy was my father :)


from there to there , from here to here , funny things are everywhere :D


# kebahagiaan kunci segala-galanya . cari kebahagiaan , dan nikmatinya :)


0 comments: